Back to the roots.

Hej !
Tänkte bara uppdatera lite för första gången på typ 1 år, kändes som att det var dags.

Tänkte börja med att prata om vad som händer i mitt liv just nu, allt har vart upp och ner det senaste året. För lite mer än ett halvår sedan så var jag långt från den jag är idag, jag var konstant ute och söp för att det fick mig at känna mig som en bättre människa, någon som jag inte var.

Den 11 Februari i år blev en stor vändpunkt. Jag träffade en ny människa, en människa som nu betyder mer än någon annan som går på jorden. En person som jag har anförtrott med alla mina minnen, upplevelser och hemligheter. Det var ingen annan än vackra Michelle Åhs.

Den var en kall februari kväll, jag satt hemma utan att göra nått speciellt. Jag minns att jag messade med Michelle. Hon gjorde inte heller något speciellt utan verkade ha ungefär lika tråkigt som jag. Plötsligt så skickade hon ett meddelande som löd något i stil med: ''Lyft på rumpan och kom hit!''.

Jag tvekade inte en sekund, jag duschade av mig så fort jag kunde, fönade och fixade mitt då mörkbruna och slingade hår. Jag Sprang som ett djur genom den iskalla vinter luften som lyckades tränga igenom min spräckliga vinterjacka, hur kallt den än var så var jag fast motiverad att hinna med bussen in till stan.

Jag kom tillslut fram till busshållplatsen. Jag var nervös, det känndes som att mitt hjärta skulle hoppa ut ur mitt bröst. Tillslut så såg jag strålkastarna från en buss lysa upp den mörka vinterkvällen. Hjärtat slog allt snabbare när jag steg på bussen. Bussresan känndes otroligt lång, jag minns att jag satt och log nästan hela vägen. Även fast min nervositet fick mig att skaka. När hållplatsen äntligen uppenbarade sig så satte jag handen mot stop-knappen. Jag tvekade inte en sekund. Så fort jag hade tryckt så tänkte jag: ''Nu finns det ingen återvändo, jag kanske aldrig får den här chansen igen''.

Jag stod och väntade i kylan i säkert 40 minuter, innan jag tillslut såg en brunhårig tjej uppenbara sig. Vi sa hej, och gick hem till henne.

Mer berättar jag inte, jag ville bara att alla som läser skulle få en lätt inblick på hur kvällen som förändrade mitt sett att se på livet gick till.

Nu sitter jag i hennes säng, tv står på. Nått brittiskt program om sex och graviditet, skitkul. Mitt lilla hjärta ligger bredvid och har hemskt ont i magen, hoppas att det blir bättre. Det är jobbigt att se dig så nere gumman !

Idag har vart en ganska händelserik dag, jag har bland annat fått bekräftat att jag ska följa med henne till Turkiet den 31 augusti, sjukt taggad ! Och min underbara pappa betalar såklart min flygstol och mat. Ska bli riktigt kul att åka utomlands på solsemester för första gången i mitt liv, speciellt med tanke på att mitt sällskap som jag reser med är det bästa man skulle kunna önska ! Vi ska shoppa, sola, bada, fota, åka båt och massa annat mysigt !

Nu känns det som att jag har gått igenom lite saker som har hänt den senaste tiden, här kommer en bild! :)




Som ni ser så har jag färgat håret blondt, tufft. Min underbara Michelle är nu mörkbrunhårig men jag gillar bilden så hon får nöja sig med den. :)

Nu har ni fått lite info och har massa saker att dra ett careface på.

Byebye



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback