Den vackraste stunden i livet var den när du... Öppnade upp ditt trapphus

Min Michelle, min ängel som tillslut föll i mina armar den 11 februari 2011.

Jag har svårt att beskriva hur jag verkligen känner för dig, det är mer eller mindre obeskrivligt.

Jag är beroende av dig.

Att från första början knappt våga säga ett ord, till att inte klara mig utan dig.

Snart har 6 månader gått. Och det känns fortfarande som att det var igår som jag träffade dig.

Jag minns det så tydligt.

Jag minns ditt leende efter den första kyssen.

Jag minns hur nervös jag var då... Och hur självsäker jag är idag.

Just because of you.

Det kommer att komma en dag då jag inte kommer att kunna älska dig mer... Och den dagen är den som mitt hjärta slutar slå.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback